.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار فرمانده انتظامي انزلي به گردشگران

فرمانده نيروي انتظامي بندرانزلي با اشاره به غرق شدن 14 گردشگر در آب هاي ساحلي اين شهرستان به مردم توصيه کرد براي پيشگيري از وقوع حوادث تلخ با رعايت نکات ايمني و توجه به هشدارهاي ماموران، در محدوده طرح هاي سالمسازي دريا اقدام به شنا کنند

سرهنگ "جلال مقدم خاوري" اظهار داشت: از ابتداي تابستان امسال تاکنون (چهارم مردادماه) تعداد 14 نفر از هموطنانمان به دليل عدم آشنايي با فنون شنا در آبهاي ساحلي اين شهرستان غرق شدند.

وي افزود: با وجود اطلاع رساني و توصيه رسانه ها در سطح کلان و همچنين هشدارهاي فرماندهي انتظامي شهرستان و نصب پرده و بنرهايي با مضمون هشدارهاي انتظامي در مبادي ورودي شهر و در سواحل به منظور هوشياري هر چه بيشتر مسافران، باز هم برخي بي توجه به اين هشدارها ، اقدام به شنا در مناطق خطرآفرين مي نمايند.

سرهنگ خاوري تصريح کرد: اکثر افرادي که در دريا غرق مي شوند در نقاط خطرناک و در سواحلي که فاقد غريق نجات است، اقدام به شنا مي نمايند.

وي خاطرنشان کرد: تابستان امسال پنج طرح سالمسازي دريا در پنج نقطه شهرستان بندرانزلي با کليه امکانات رفاهي، حضور ناجيان غريق ، امدادگران هلال احمر و همياران پليس فعال شده است.

وي به مردم و گردشگران توصيه کرد براي حفظ جان خود و خانواده هايشان و پيشگيري از وقوع حوادث تلخ، با رعايت نکات ايمني و توجه به هشدارهاي ماموران در محدوده طرح هاي سالمسازي دريا اقدام به شنا نمايند.

شهرستان بندرانزلي با برخورداري از دريا و تالاب از مراکز گردشگري گيلان به شمار مي رود که همه ساله پذيراي گردشگران بسياري از اقصي نقاط کشور است.

تابستان پارسال بيش از دو ميليون گردشگر به اين شهرستان سفر کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.